Tantra Ground and Under – forum od kasne 2005 do kraja 2008 godine

Standard

blizi se 10 godina od mog dolaska na forum, krajem ove godine

Tantra.rs.ba

tokom par godina mi je ovo mesto bila okosnica interneta i na njemu par desetina i stotina ljudi iz exYU regije koji su mi bili najcesci sagovornici na Mrezi. Ali glavnica ekipe su stari drugari Jivan i Ajs obojica iz Banjaluke sa kojim se doduse znam od ranije pa smo ovako imali dodatno prosirenje za druzenje, te razmenjivanje misli, ideja, slika, tekstova, knjiga, muzike – ali i psovki uvreda teranja u tri lepe Namah Shiva Yo! A pojavilo se tu i raznih drugih divnih i zanimljivi ljudi (kao i shizofrenicara i bolesnika svojih vrsta i teshkih dijagnoza) sa nekima sam i dalje u kontaktu…

Neki su otisli dalje na ovaj ili onaj nacin…

evo foruma u punoj velicini kako sam ga izcupao sa WaybackMaschine koja chuva secanja na proshle webove…
(klik na sliku za zooom)

Tantra.rs.ba 1

Tantra.rs.ba 2

A evo i jedne sekcije (od mnogih) i random premudrog razgovora (prenosim ga u celosti) koji se poveo na temu:

Tantra Ground and Under :: Pogledaj teme – Potroshachko Drushtvo

  1. 17 posts – 9 authors

 

   Tantra Ground and Under forum -> Filozofija
Pogledaj prethodnu temu :: Pogledaj sledeću temu
Autor Poruka
ivanmilke
Voljom izabran Admin
Voljom izabran Admin
Pridružio: 26 Dec 2005
Poruke: 1695
Poslao: Ned Sep 24, 2006 7:33 pm    Naslov: Potroshachko Drushtvo (ili Konzumerizam) Odgovoriti sa citatom

mislim da je materijalizam isto tako filozofija kao i advaita ili sankhya, ili neka druga forma idealizama

prozapadni svet je duboko u ovom stilu/nacinu zivljenja…
mi smo preuzeli/nasledlili tj pokushavamo da zivimo po tom modelu

u mom gradu nichu veliki trznjaci, giga shopovi i razni trendi objekti koji zadovoljavaju/zamenjuju ljudima sve potrebe cak i duhovne kako rece neki postmodernista (ne secam se koji) – trzni centar je sredishte svih dogadjaja a, nekada je to bio hram, no ta vremena su nepovratno zavrshena

u kombinaciji marketing/outdooradvertising/design/TV sa “realnim potrebama” postajemo “mutanti grabljivici svashtojedi” i onda jedna velika potroshachka korpa u koju mogu da stavim sve – NOJEVA BARKA

ovo vreme ima svoje probleme, ali postoje i mogucnosti prevladvanja istih…

tu je anti konzumerizam sa svojim raznim oblicima…

SHTA VI KAZETE??????????????????????
mislite li o Tome?
_________________
(I eat and am eaten – Trogoautoegocrat)

Nazad na vrh
fingolfin

Pridružio: 25 Maj 2006
Poruke: 77
Lokacija: Banja Luka – Laktaši

Poslao: Čet Sep 28, 2006 11:55 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Materijalističko potrošačko društvo na ovoj planeti nije slučajno uspostavljeno, niti smo ga mi ljudi kreirali, da se tako izrazim. Ono je proizvod bića koja se nalaze na većem nivou svijesti u odnosu na ljude a nešto nam baš mnogo i ne žele dobro, tako da su uspostavili savršen materijalistički sistem koji nas okružuje i pritiska i bukvalno nam neda da dišemo. Zašto? Pa zato da nije toga čovjek bi mogao da se posveti konačno samom sebi i svojoj smospoznaji a ne svakodnevnom trčanju za obezbijeđivanjem neophodne egzistencije i mnogih drugih stvari. Ovako sve se zna i sve je pod kontrolom…
Nazad na vrh
ivanmilke
Voljom izabran Admin
Voljom izabran Admin
Pridružio: 26 Dec 2005
Poruke: 1695
Poslao: Čet Sep 28, 2006 11:14 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Film “They Live” dosta plastično opisuje upravo tu situaciju
iako je glupi akcioni SF triler.chudesna je scena kad tip stvai crne rendgenske naočare i ugleda subliminalne poruke iza novina bilborda časopisa…o tome sam već pisao ovde http://www.tantra.rs.ba/forum/viewtopic.php?t=315&highlight=film negde pri dnu stranice
_________________
(I eat and am eaten – Trogoautoegocrat)
Nazad na vrh
ivanmilke
Voljom izabran Admin
Voljom izabran Admin
Pridružio: 26 Dec 2005
Poruke: 1695
Poslao: Sre Feb 28, 2007 12:52 pm    Naslov: http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/persuaders/vie Odgovoriti sa citatom

http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/persuaders/view/

ovde ima u 6 delova ceo film Persuaders
ZA ONE SA MALO JACHIM INTERNETOM min 256 kbps

Americans are swimming in a sea of messages.

Each year, legions of ad people, copywriters, market researchers, consultants, and even linguists—most of whom work for one of six giant companies—spend billions of dollars and millions of man-hours trying to determine how to persuade consumers what to buy, whom to trust, and what to think. Increasingly, these techniques are migrating to the high-stakes arena of politics, shaping policy and influencing how Americans choose their leaders

In “The Persuaders,” FRONTLINE explores how the cultures of marketing and advertising have come to influence not only what Americans buy, but also how they view themselves and the world around them.
_________________
(I eat and am eaten – Trogoautoegocrat)

Nazad na vrh
Gwydion

Pridružio: 06 Nov 2004
Poruke: 243

Poslao: Sre Feb 28, 2007 1:05 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Ja licno ne verujem u takve teorije zavere, niti mislim da u tom smislu nesto superiorno od ljudi utice na nase ideolosko-ekonomsko okruzenje.
Nazad na vrh
ivanmilke
Voljom izabran Admin
Voljom izabran Admin
Pridružio: 26 Dec 2005
Poruke: 1695
PorukaPoslao: Sre Feb 28, 2007 1:23 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

moje posmatranje je da nisu zavere – vec kreiranje emocionalno mentalnog enviromenta, kad se psiholozi udruze sa marketarima
a desilo se to odma po II svetskom ratu, gde se dobro radila propagandaprestali su sa starim taktikama tipa brojanje noseva
i poceli da pokushavaju da saznaju dublje motive zashto ljudi kupuju
ovoi a ovo ne, i onda su vremenom pokushavjuci i gresheci
nauchili da prave razne udice za pecanjejedno je prodavati proizvod na nivou osecaja pripadnosti a sasvim drugo
prodavati proizvod na nivou odvratnosti

tako da to je mix dubinske psihologije (sa simbolima, okidachima, skrivenim zeljama i tumachenjima iracionalnih potroshachkih zelja)
+ design, mediji, broadcasting

meni to nije (pseudo)mistichno, kakve su uglavnom teorije zavere (zavere teorije )
nit je neko extra zlo vrlo je realno i prisutno u svakodnevnom zivotu

na sednem nekad i ja na neku zvaku koja tvrdi da nije samo zvaka vec i neshto vishe, npr zvaku zvanu savremena informaciona tehnologija
vec dugo zvachem sve chekajuci da naidjem na neznam ni ja kakave ukuse…
_________________
(I eat and am eaten – Trogoautoegocrat)

Nazad na vrh
milorad
Tantra UnderGroundPridružio: 07 Dec 2006
Poruke: 752
Lokacija: Ljubljana
Poslao: Sre Feb 28, 2007 7:30 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

ivanmilke ::
moje posmatranje je da nisu zavere – vec kreiranje emocionalno mentalnog enviromenta, kad se psiholozi udruze sa marketarima
a desilo se to odma po II svetskom ratu, gde se dobro radila propaganda
prestali su sa starim taktikama tipa brojanje noseva
i poceli da pokushavaju da saznaju dublje motive zashto ljudi kupuju
ovoi a ovo ne, i onda su vremenom pokushavjuci i gresheci
nauchili da prave razne udice za pecanje
jedno je prodavati proizvod na nivou osecaja pripadnosti a sasvim drugo
prodavati proizvod na nivou odvratnosti
tako da to je mix dubinske psihologije (sa simbolima, okidachima, skrivenim zeljama i tumachenjima iracionalnih potroshachkih zelja)
+ design, mediji, broadcasting
meni to nije (pseudo)mistichno, kakve su uglavnom teorije zavere (zavere teorije )
nit je neko extra zlo vrlo je realno i prisutno u svakodnevnom zivotu
na sednem nekad i ja na neku zvaku koja tvrdi da nije samo zvaka vec i neshto vishe, npr zvaku zvanu savremena informaciona tehnologija
vec dugo zvachem sve chekajuci da naidjem na neznam ni ja kakave ukuse…

To o čemu govoriš je samo ogledalo “savremenog” današnjeg čovjeka.
Ako govorimo simbolički, onda ću čovjeka prihvatiti kao posudu u kojoj se je kroz živote gomilao talog. taj talog je energetsko smeće od našik potisnutih osjećaja i misaonih konstrukcija, koje smo “zaboravili” negdje na dnu.
Marketing se bavi psihologijom i pronašao je da u tom smeću može dobro da se zaradi. Zato su pronašli načine kako da počnu podizati taj talog i sa njim zamućivati stvarnost.
Međutim sa vidika onoga ko poznaje tehnike za oslobađanje ovog energetskog taloga i njihov smisao, to je jako pozitivno.
Pozitivno je zbog toga što čim prije i čim više “podižeš” talog od potisnutih emocija i misaonih konstrukcija, toliko prije dolazi do katarze oslobađanja od svega toga.
Nikada u istoriji čovječanstva nije bilo toliko duhovnih pokreta i praksi, toliko želje za prevazilaženjem ovog materijalističkog i potrošačkog zlatnog teleta.
Dakle savremeni marketing nije ni svjestan kome služi na kraju……

milorad

Nazad na vrh
ivanmilke
Voljom izabran Admin
Voljom izabran Admin
Pridružio: 26 Dec 2005
Poruke: 1695
Poslao: Ned Mar 04, 2007 6:22 pm    Naslov: No Logo: No Space, No Choice, No Jobs Odgovoriti sa citatom

No Logo: No Space, No Choice, No Jobs: Naomi Klein

skinite knjigu – Naomi Klein – No Logo (with photos).pdf 2,786 KB
http://www.4shared.com/dir/1204703/e4865054/sharing.html

Jeste li se ikad zapitali šta znači oznaka Made in China , Mexico , Indonesia na proizvodima koje svakodnevno nosite ili koristite? Stoji li možda iza toga velika svjetska prevara ?

Naomi Klajn , tridesetogodišnja Kanadjanka , je postala simbol nove svjetske revolucije sa svojim bestselerom “No logo ” u kojem je opisala surovi svijet radnika u siromašnim zemljama i perfidnost multinacionalnih kompanija i samog procesa globalizacije . Jeftina radna snaga iz “trecih” zemalja se eksploatiše da bi se dobili jeftiniji proizvodi . Sa druge strane , ti proizvodi imaju nerealno visoku cijenu u zapadnim zemljama s obzirom da su troškovi proizvodnje svedeni na minumum . Radnik Nike-a u Indoneziji ne može da zaradi ni za pertle koje on pravi , ako bi ih kupovao u Londonu. Svi su prevareni. Jedni rade u nepodnošljivim uslovima za male dnevnice , a drugi kupuju po visokim cijenama , ne robu , nego marku ( logo ) . Jedini profiteri su kompanije koje su uspjele da spoje dva svijeta i da njima vladaju .

Knjiga je jednostavno razgrabljena odmah pri izlasku iz štampe i pretenduje da bude Das Kapital novog pokreta za prava radnika i siromašnih . Iza nje stoje na milioni ljudi i organizacija koji su spoznali štetnost novih procesa u svijetu , ne samo za siromašne zemlje , nego i za same ljude na Zapadu .
Aleksandar Petrović 06.11.2005.

http://www.6yka.com/do/da,110
_________________
(I eat and am eaten – Trogoautoegocrat)

Nazad na vrh
ivanmilke
Voljom izabran Admin
Voljom izabran Admin
Pridružio: 26 Dec 2005
Poruke: 1695
Poslao: Uto Mar 20, 2007 6:16 pm    Naslov: popij fantu ostani bamboocha – sie heil !!! Odgovoriti sa citatom

http://en.wikipedia.org/wiki/Fanta

Fanta is a brand of fruit-flavored soft drink from the Coca-Cola Company, introduced for the first time in Germany in 1940.

popij fantu ostani bambucha – sie heil !!!
http://www.diggerhistory.info/images/food/german-fanta.jpg

Fanta was devised during World War II in Nazi Germany by the German Coca Cola (GmbH) bottling company. Due to restrictions on shipping between Nazi Germany and the United States during hostilities, the German bottling plant could no longer get Coca Cola syrup. The CEO of the plant, Max Keith, needed to do something to keep the plant in operation and came up with a fruit flavored drink made from whatever he could find. Using apple fiber left over from cider presses and whey, a byproduct from cheese manufacture, Fanta was created and became quite popular. The original German Fanta had a yellow color and a different flavor from that of Fanta Orange; the exact flavor varied throughout the war, depending on the availability of ingredients.

The name ‘Fanta’ came during an employee contest to name the new beverage. Keith told them to let their Fantasie (German for imagination) run wild. On hearing that, salesman Joe Knipp spontaneously arrived upon the name Fanta.

After World War II, Fanta was introduced to the United States by Coca-Cola, and in 1960 they bought the trademark. Fanta Orange is the most popular Fanta flavor, available in 180 countries. In terms of volume, Brazil is the largest consumer of Fanta in the world. Fanta remains more popular in Europe and South America than in the United States.

There are over 70 flavors world-wide; however, most of them are only available by region in some countries. For example, in Romania (and some other countries), there is “Fanta Shokata” based on the traditional Romanian drink “Socată” made from elderflower. In Switzerland and previously the Netherlands the local fruit, blackcurrant is used to produce Fanta as well. Some identical flavors have different names in different markets. The classic orange, for example, was rebranded “Fanta Funky Orange” in 2003 for the Nordic countries and Belgium, while other countries retain the older “Fanta Orange” brand. As of the year 2005, the Fanta brand has been connected with the word Bambaacha (or Bamboocha), which is often seen in the Fanta commercials. TaB diet Cola was originally produced by the Fanta division of Coca-cola and was, at one time, available in a variety of non-cola flavors as well. Later in 2005, Fanta branched out into new Fanta zero varieties in Great Britain.

http://www.country-liberal-party.com/images/Coke5.gif

http://www.country-liberal-party.com/images/Coke4.gif

http://www.membrana.ru/images/articles/1052155037-2.jpeg
_________________
(I eat and am eaten – Trogoautoegocrat)

Nazad na vrh
hogar
Tantra UnderGround
Pridružio: 05 Maj 2007
Poruke: 113
Lokacija: BL
Poslao: Sre Maj 09, 2007 6:44 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Sve etape nose svoje specificnosti…
Meni je draze izbjegavati reklame , nego recimo javna spaljivanja ili vjesanja koja su bila u ranijim etapama…ili puno su mi sladje kasirke u velikim trgovackim centrima nego skrusene napacene domacice mucene biblijama i pijanim muzevima … Puno je lakse natrpati kolica nego ici u lov…sad pitanje je samo koliko je to kome zabavno…
A sto se tice jeftine radne snage iz siromasnih zemalja, sad su bar poceli dobijati kakva-takva primanja ….do sada su morali nositi roditelje na planinu da umru kad nisu mogli da doprinose porodici…ni rize nije bilo dovoljno…
A pristalice teorije zavjere sve to mudro zakljucuju iz udobnih fotelja i filozofiraju punih stomaka, cackajuci zube… pitajte jednog kineza u nekoj zabacenoj provinciji nakon sto mu je poplava odnijela kucu i pola familije o teoriji zavjere i o strasnim trgovackim centima…
Naravno …reklame su bljak i treba ih izbjegavati…
Nazad na vrh
Cual_hoja

Pridružio: 04 Maj 2007
Poruke: 92

Poslao: Sre Maj 09, 2007 8:06 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Svega ima, pa ti biraj šta hočeš..
Nazad na vrh
ivanmilke
Voljom izabran Admin
Voljom izabran Admin
Pridružio: 26 Dec 2005
Poruke: 1695
Poslao: Sre Maj 09, 2007 3:54 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Konzumerizam je posledica
popunjavanja rupe ne samo u stomaku
nego i te male promaje koja duva kroz 99,9% chovechanstvameni je to neshto chega se treba ne kloniti
nego znanjem braniti, uchestvovati ali ne biti
u bolesti potroshachkog drushtvatehnike i tehnologije brandovanja, prodavanja i reklamiranja
su jedna od najrazvijenih industrija koja za proizvod nema nishta
realno i opipljivo, nij proizvod, nije bash ni usluga, vec
pucanje na skrivene okidache, motive u glavama ljudi

to nije bash racionalno podruchje
pa se koriste subliminalne tehnike
npr prodaja pomocu poznatih lichnosti

zarad lakshe indetifikacije
prodaja na nivou odvratnosti
prljava kosa puna peruti
zadah iz usta, pokvareni zubi

mali strahovi

velika nadanja

ovih dana se jako reklamira zaduzivanje i uzimanje kredita
za stan (svoj na svom i neki goli baja divlja na gajbi uz muziku)
kakva niskost, robija od 20-30 godina, duznichko robstvo se predstavlja
kao neka fol sloboda osamostaljivanje

a ovam preko sheme se povoljno kupuju kola
koja neko nije mogao da redovno placa pa su
mu oduzeta, i tako te male ispod zhita varijante

inache sam upoznat sa svim diskontnim, outlet varijanatama
u mom gradu, gde roba od proshle godine koshta oko 50%
nize nego cene u klasichnoj prodavnici

Naravno najskuplje su nove kolekcije
_________________
(I eat and am eaten – Trogoautoegocrat)

Nazad na vrh
ajs

Pridružio: 03 Dec 2003
Poruke: 1215
Lokacija: space, final frontier

Poslao: Čet Maj 10, 2007 8:34 am    Naslov: Odgovoriti sa citatom

potpuno te kontam
na mala vrata paklovi dolazeeto reklama za tablete koje poboljsavaju koncentraciju
kao direktorica okupila board svojih ljudi i nesto kenja kako
nije zadoovljna ucinkom za ovaj mjesec i
podijeli im tablete za poboljsanje koncentracije
i svi happy.
a vamo se reklamira hiperaktivan tempo gdje ako profulas
dobijas otkaz stalni pritisak koji se rjesava tabletama
kroz reklame se moze puno vidjeti gdje smo sta smo i koliki smo kreteni.to za kredite je odlican primjer… ali reklame su samo slag brijega
i prave se u sklopu sa reakcijama trzista tako da
ne moze biti “pametne” reklame koja realno opisuje nesto,
vec su sve plasticni primjeri samo jedne strane medalje.

problem je sto i oni koji prave i oni koji placaju te reklame
nemaju pojma kakve gluposti rade.

po mom misljenju.
rob drustvu treba biti sto manje. snalaziti se kako se zna i umije
i pokusati biti sto manje materijalni rob.
drugim rijecima, ako ti se digne pimpek da odes da iskuliras negdje
tri dana, da to mozes da uradis.

oni koji su to uradili ili mogu da urede su se dobro snasli
a nama se prodaje prica kako moras socijalno/posao/lova tako
do penzije pa onda kao uzivas u zivotu….
tako meni cale krene to prodaje a ja ga blijedo gledam, nit se svadjati
niti mu objasnjavati.
glavni fazon – sigurnost – i niko ne uvidja da uvaljuje svoj zivot u
kalup od 8h i ne planira nista dalje sem ono malo sirotinje od
10 dana godisnjeg i slobodan navece.
treba napisati knjigu o tome, kreativno razmisljanje u robovlasnickom svijetu u cilju uzimanja godisnjeg i slobodnog vremena kad god hocete. bestseler 70%.

drustvo i desavanja u drustvu su samo posljedica ljudske nesvijesti
i kolektivno nesvjesnih teznji
a oni koji znaju znaju kakvi horori tamo leze i iz kakvih koncepata
dolazi potrosacko drustvo.
_________________
Who wants to live forever

Nazad na vrh
maki

Pridružio: 14 Maj 2007
Poruke: 27
Lokacija: beograd

poslao: Uto Maj 15, 2007 9:17 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

Citat:
u mom gradu nichu veliki trznjaci, giga shopovi i razni trendi objekti koji zadovoljavaju/zamenjuju ljudima sve potrebe cak i duhovne kako rece neki postmodernista (ne secam se koji) – trzni centar je sredishte svih dogadjaja a, nekada je to bio hram, no ta vremena su nepovratno zavrshena

U pitanju je Džon Fisk, Popularna kultura.
Zadovoljavajući potrebe koje nisu direktno vezane sa samom trgovinom – hrana, rekreacija, umetnost isl, tržni centri zapravo profilišu kupca i zadržavaju ga u prostoru namenjenom trgovini mada označenom kao javnom, tj. na raspolaganju građanstvu. U ovom prostoru se, međutim, rađaju i otpadnici od sistema koji uvek novim načinima konzumacije u robu upisuju sopstveno značenje (smisao), različito od onog koje nudi proizvođač.
Tako su tržni centri postkapitalistički hramovi koji stvaraju postkapitalističke bogohulnike, kulturnu gerilu.
Industrijska elita potom inkorporira alternativna značenja i čini ih mainstream-om kros masprodukciju, ali subkulture (srećom) imaju nepredvidivu dinamiku kreiranja mikro/lokalnog smisla.
Ono što je manje srećno u ovoj priči jeste produkcija/usvajanje identiteta putem plasiranja/konzumacije robne marke.

Nazad na vrh
ivanmilke
Voljom izabran Admin
Voljom izabran Admin
Pridružio: 26 Dec 2005
Poruke: 1695
PorukaPoslao: Uto Maj 15, 2007 9:37 pm    Naslov: Odgovoriti sa citatom

pozdrav maki

mislim da sam chitao delove knjige koju pominjesh, ne celu

moja osnovna knjiga iz ovog podruchja je malo stariji naslov iz 50ih
Vans Pakard “Skriveni ubedjivaci”

ovde smo o tome piskarali pa pogledaj
http://www.tantra.rs.ba/forum/viewtopic.php?t=317&postdays=0&postorder=asc&start=20
i dodaj neko svoje mishljenje i iskustvo
_________________
(I eat and am eaten – Trogoautoegocrat)

Nazad na vrh
Bik
Tantra UnderGround
Pridružio: 20 Jan 2007
Poruke: 963
Poslao: Sre Maj 16, 2007 11:24 am    Naslov:

TBF – Sareni Artikal
izvolte…
Nazad na vrh
maki

Pridružio: 14 Maj 2007
Poruke: 27
Lokacija: beograd

Poslao: Pet Maj 18, 2007 11:25 am    Naslov:

Citat:
u zadnjih par godina sve je vishe artificijalnog – mnogi predmeta sva nova kola, kod dizajna (narocito) svi su generisani/stvoreni pomocu kompjutera tako da se virtualnost migrirala u stvarnost, i samim time je potisnula – “even better then a real thing” kaze Bono Vox, U2. Nema mesta za obe. Otud virtualnost zamenjuje stvarnost, ovo je vec uzelo maha, negde je zamena skoro kompletirana

Život savremenog doba sveden je, ili je metastazirao- otvoreno je pitanje, na niz predstava koje su u realnom vremenu dostupne svima zahvaljujući tehnologijama kojima raspolažemo. Ovaj niz predstava, negde nazvan spektaklom, negde simulakrumom, zapravo je nusproizvod vladajućeg ekonomskog principa u društvu konzumenata nastao kao odgovor na dinamiku tražnje: «Spektakl je kapital akumuliran do stepena u kojem postaje slika.» Upotrebna vrednost ove predstave stvarnosti čini da ona postane stvarnost sama, prostor u kojem se odvijaju društveni procesi.

Ne telesnost kao forma, ne čak ni prezentacija telesnosti, već re-prezentacija iste jeste nivo na kojem se razumemo.
Nedavno sam se vratila iz NYC sa jasnom svešću o tome da je komunikacija putem slike (pojavnosti) jedina za koju postoje uslovi: niko nema vremena da se zadržava na udubljivanju u sadržaj. Zbog toga i postoje/opstaju robne marke kao standardizovani znakovi.

Pozz

About ivanmilke

Multimedia/Transmedia Fungi, Nature, Mountaineering, Traveling... Few Good Movies: Zivot i Smrt Porno Bande, The Truman Show, Cidade de Deus, El día de la Bestia, Le locataire, All That Jazz, Amarcord, Carlston za Ognjenku, Angst, Dodesukaden, Eyes Wide Shut, The Idiots, Beogradski Fantom, Paranoia 1.0, Outsider, L'Appartement, Eraserhead, Cat People, Brazil, Zivi i Mrtvi,Waydowntown, Once Were Warriors, They Live, Sejtanov Ratnik, Being John Malkovich Die Blechtrommel, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, El Laberinto del Fauno, Naked Lunch, Streets of Fire, Vals Im Bashir,Akira Kurosawa's Dreams, Renaissance, Davitelj protiv davitelja, Gattaca, Hundstage, Пред дождот (Before the Rain), C'est arrivé près de chez vous, Fight Club, La science des rêves, Crash, Decko koji obecava, S1m0ne, A Clockwork Orange, La haine, Children of Men, City of Lost Children, Delicatessen, Hurlyburly...many more Nice Music: Zakir Hussain, Future Sound of London, Nusrat Fateh Ali Khan, Balkan Beat Box, Miladojka Youneed, MIA, Voivod, DJ Krush, The Midival Punditz, Celtic Frost, Nils Petter Molvaer, Meat Beat Manifesto, Bugge Wesseltoft, EKV, Anoushka Shankar, Swans, Fugazi, Aphex Twin, Godflesh, The Residents, Faze Action, Jane's Addiction, Fudge Tunnel, Omar Faruk Tekbilek,Royksopp, Laibach, Bebi Dol, Erykah Badu, Prti BeeGee, Róisín Murphy, Cold Cut,Borghesia, dZihan & Kamien...many more Great Books: Neuromancer, The Hidden Persuader, Simulacra and Simulation, Yoga Sutras of Patanjali, I AM THAT, Meetings with Remarkable Men, Philokalia, Nevidljiva Borba, The Posthuman Condition...many more

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s